środa, 11 marca 2015

Liebster Blog Award

PIERWSZA NOMINACJA!
Dziękuję za nominację <3 <KLIK>

Pytania

1. Należysz do jakichś fandomów? 
Tak. Directioner, Swiftie, KatyCat, Kwiatonator. :)

2.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać, tańczyć, spotykać się ze znajomymi i bawić się z moim pieskiem.

3. Ulubiony film?
"This Is Us"
"Part Of Me"
"Niezgodna"
"Dary Anioła"

4. Co inspiruje Cię do pisania?
Przyjaciele. Wiara. Nadzieja.
Moi Idole.
Youtuberzy.
Oni się nie poddali w walce o swoje marzenia,
więc ja też będę walczyć.
Marzę, żeby wydać książkę...

5. Cecha, którą najbardziej cenisz w ludziach?
Szczerość. To jest najważniejsze.
Nie lubię osób, które mówią jedno, a za Twoimi plecami...
Drugie.

6. Gdybyś mogła mieć jakąś super moc, co by to było?
Hmmm .... Zamiana w różne postacie.
Np. Mogłabym być taką Taylor, albo Harrym XD

7. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Turcja albo, jak co roku, Żywiec.

8. Co sprawia Ci największą radość?
Uśmiech na twarzy idola.
Dziwne zachowanie moich zwierząt.
Oglądanie Mulciaka.

9. Chciałabyś by historia Twoich bohaterów stała się w Twoim życiu?
Z jednej strony tak, ale zarazem też nie..
Mam wymyśloną całą fabułę, nie piszę spontanicznie, tylko czasem się zdarzy.
Chciałabym, ponieważ będzie z tego piękna miłość i przyjaźń z innymi.
A nie, bo ... Nie mogę tego zdradzić XD
TAJNE PRZEZ POUFNE!

10. Ulubiona piosenka?

11. Ulubiona książka?
After :)

NOMINUJĘ :
1. <KLIK>
2. <KLIK>
3. <KLIK>
Nie czytam więcej. Powinno być 11, wiem :<


PYTANIA :
1. Czym jest dla Ciebie pisanie?
2. Czujesz się "popularna" przez komentarze pod Twoimi postami?
3. Twój wymarzony zawód?
4. Jakiej słuchasz muzyki?
5. Kiedy chcesz zakończyć swoją przygodę z pisaniem?
6. Jedno z Twoich marzeń?
7. Widziałaś kiedyś swojego idola na żywo? (koncert)
8. Twoja ulubiona piosenka?
9. Dlaczego zaczęłaś pisać?
10. Ufasz komuś w 100%?
11. Twój ulubiony owoc?

DRUGA NOMINACJA!
Dziękuję! <KLIK>

Pytania

1. Od jak dawna piszesz?
Hmmm....
W sumie to od kilku lat :)
Nikt o tym nie wiedział, ponieważ
Pisałam jakieś Yaoi o Naruto i Sasuke,
gdzie większość scen było z innych blogów kopiowane.
ARTYSTA POZDRAWIA! :P

2. O czym było Twoje pierwsze opowiadanie?
Jak wyżej:
O Naruto i Sasuke.
Miłość męsko - męska.
To było takie żałosne, hahahah.

3. Co daje Ci pisani?
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam,
ale chodzi tu o korzyści.
W sumie to wiele.
Poczucie szczęścia.
Satysfakcja, gdy ktoś doda komentarz.
Wiem dzięki temu, że mogę wszystko. :)

4. Jaki gatunek przemawia najbardziej do Ciebie?
Przeczytałam jakieś 3 książki, nie licząc lektur...
Więc nie wiem :D
Ale zakochałam się w Afterze.
Także romanse, dramaty.
A jeżeli chodzi o fanfiction.
To też dramat, romans. :3

5. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?
Chciałam zobaczyć, ile osób będzie to czytać
I czy mam szansę wydać właśnie to opowiadanie
W formie książki.
Taki Burn w Empiku.
Jezu. Marzenie ;-;

6. Twoje największe marzenie związane z literaturą.
Wydać Burn'a :D

7. Twój ulubiony bohater spośród wszystkich, których kiedykolwiek powołałaś do życia.
Eleanor z tego bloga -> <KLIK>
Ponieważ nie poddała się w szukaniu Multiego
I znalazła go. :)
Swojego idola.
(Też chciałabym go spotkać, Jezuuu :<)
I oczywiście - Laura.
Jest silna i znosi ten ból, który spotyka ją ze strony Harry'ego
Jak i jego znajomych.

8. Na czym polega fenomen Twojego talentu?
Znowu nie wiem, czy dobrze zrozumiałam XD
Zależy, którego talentu.
Bo jeżeli chodzi o pisanie, to ludzie to doceniają.
Piszę ze swoimi czytelnikami
I uważam, że jestem na prawdę dobra.
Nie wszyscy młodzi pisarze potrafią tak pisać, jak np. Ja.
A jeżeli chodzi o taniec.
To ... W każdy czwartek, chyba, że mam gorszy dzień.
Pan zawsze mnie chwali.
"Daria - świetnie."
"Daria - bardzo dobrze Ci idzie."
To jest takie miłe :3

9. Co najbardziej Cię inspiruje?
Pisałam to we wcześniejszej nominacji.
Tylko, że pisałam o pisaniu.
To teraz napiszę o tańcu.
Do tańca inspirują mnie przyjaciele.
Rodzina.
Chęć udoskonalenia się.
Tańczę spontanicznie
Choreografie wymyślam na bieżąco, a to nie jest łatwe.
Nawet, jeżeli usłyszę jakiś hejt typu "Wieloryb"
"Wieloryby nie tańczą"
"Nie umiesz tańczyć"
To to nie jest prawda i ja to wiem.
Nie każdy potrafi tak wyczuć rytm, jak ja czy moja przyjaciółka, Nicole.
Co prawda ona tańczy dłużej, ale
Ja muzykę mam w sobie
A jak zgrywam się z muzyką,
To taniec sam powstaje.

10. Jak mniemam chcesz wydać książkę? Dlaczego tak bardzo Ci na tym zależy?
Dlaczego?
Cóż... Sama nie wiem, dlaczego...
Może dlatego, że chcę zrobić coś, żeby mnie zapamiętano na tym świecie.
Chcę być jak Anna Todd - Autorka Aftera.
I tacy ludzie chodzą po Empiku, a tam
Na półce pomarańczowa okładka Burna.
I podpis "Darciaks Blog na Blogspocie
Daria --------"

11. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką w życiu zrobiłaś?
Dużooo tego!
Większości nie mogę tu wypisać.
No, ale np.
Poszłam raz z kuzynką na targ.
I był taki facet, który robił hazardzik.
Miał taki stolik, na którym leżały cukierki.
W ręce trzymał tekturkę.
I mówił tak:
"Jeden zabiorę, dwa dołożę, odbiorę trzy. Ile będzie cukierków?"
I ludzi obstawiali kupę hajsów, bo przyjmował tylk ostówki.
A my nie miałyśmy pieniędzy przy sobie, ale i tak zgadywałyśmy.
Tyle hajsu byśmy zgarnęły, gdybyśmy tylko coś postawiły.
Ja sama chyba 2 - 3 razy źle powiedziałam ;-;
Ale ogólnie super było.

Nominuję:
1. <KLIK>
2. <KLIK>

Chciałam nominować siebie, drugiego bloga,
Ale chyba nie można XDDDD

Pytania dla nominowanych : 
1. Kto jest waszym idolem?
2. Czym się interesujesz?
3. Najgłupsza rzecz, jaką w życiu zrobiłaś/zrobiłeś?
4. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
5. Masz jakiegoś pupilka?
6. Twój ulubiony język zagraniczny?
7. Gdzie chciałbyś mieszkać?
8. Twoja ulubiona piosenka?
9. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać?
10. Jaki masz telefon?
11. 16 latka z 30 latkiem - mają przyszłość? Co o tym sądzisz?

TRZECIA NOMINACJA!
Dziękuję! <3 <KLIK>

Pytania!

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Moim marzeniem jest
Zostać dziennikarką i pisarką.
Chciałam spróbować swoich możliwości.
I zobaczyć,
czy ludziom to się będzie podobać :)

2. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
Zależy...
Nie przeczytałam dużo książek.
Więc chyba filmy :)

3. Jaka jest Twoja pasja?
Pisanie.
Taniec.
Rysowanie. :)

4. Masz ulubionego pisarza? Jak tak, to jakiego?
Anna Todd! :D
Autorka After'a.

5. Jakie jest Twoje marzenie?
Powiedzieć Harry'emu, Niallowi, Liamowi, Louisowi
Ile dla mnie znaczą...
Powiedzieć Multiemu, ile dla mnie znaczy.
Zobaczyć Taylor na koncercie.
Zobaczyć 1D na oncercie.
(Katy Perry już widziałam - spełnione!)
Wydać Burn'a.
Zostać dziennikarką/pisarką.
Zrobić szpagat.

6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
J. Polski
Matematyka
Chemia

7. Ulubiona potrawa?
Dużo tego :(
Spaghetti.
Knedle ze śliwkami.
Zupa grzybowa (wigilijna)

8. Ulubione zwierzę?
Pies <3
Fretka
Jeż *O*

9. Wolisz, gdy jest gorąco czy zimno?
Gorąco!

10. Jaki był najbardziej wzruszający film, jki obejrzałaś?
Marley i Ja
Szybcy i Wściekli 7
Tak, to może być dziwne, ale
wczoraj byłam w kinie na Szybkich i Wściekłych.
I łezki poleciały na końcu.

11. Jaki słodycz lubisz najbardziej?
Czekoladę.
Lody.
Żelki :D

Nominuję:
1. <KLIK>
2. <KLIK>

Pytania!
1. Czym jest dla Ciebie pisanie?
2. Czujesz się "popularna" przez komentarze pod Twoimi postami?
3. Twój wymarzony zawód?
4. Jakiej słuchasz muzyki?
5. Kiedy chcesz zakończyć swoją przygodę z pisaniem?
6. Jedno z Twoich marzeń?
7. Gdzie chciałbyś mieszkać?
8. Twoja ulubiona piosenka?
9. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać?
10. Jaki masz telefon?
11. 16 latka z 30 latkiem - mają przyszłość? Co o tym sądzisz?

Dziękuję :D




1 komentarz: